5 kwietnia 2017

OWSIANKA Z PRAŻONYM JABŁKIEM Z CYNAMONEM I PESTKAMI


      

Dziś przepis na jedną z moich ulubionych opcji śniadaniowych, a mianowicie owsiankę. Prosta w wykonaniu, gęsta, smaczna i sycąca miseczka owsianki, którą można podawać na wiele sposobów. doda nam  na długo energii, dzięki czemu jest dobrą opcją na śniadanie.

U mnie dziś w towarzystwie prażonych jabłek z cynamonem, których zapach unosi się po całej kuchni i przebijającego się za oknem słońca. I dzień od razu staje się piękniejszy. 




SKŁADNIKI 
50 gram płatków owsianych (u mnie bezglutenowych)
szklanka wody/mleka
1 jabłko 
pestek dyni
pestki słonecznika
cynamon

PRZYGOTOWANIE
Płatki zalewamy mlekiem lub wodą i gotujemy do miękkości przez ok. 10-15 minut.
W międzyczasie na patelni prażymy pokrojone w drobną kostkę jabłko, które posypujemy cynamonem.

Gdy owsianka wchłonie wodę, przekładamy ją do miseczki. Dodajemy nasze uprażone jabłko oraz ulubione pestki dyni lub słonecznika, które wcześniej możemy również podprażyć, aby bardziej wydobyć ich smak i zapach.

* pod koniec gotowania owsiankę możemy również dosłodzić np. ksylitolem, słodzikiem etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram